Socialinių tinklų rinkodara ir administravimas

Daugiau reklamos - Daugiau pardavimų

RED SEO Agentūros teikiamos socialinių tinklų reklamos paslaugos

FACEBOOK reklamos paslaugos

INSTAGRAM reklamos paslaugos

LINKEDIN reklamos paslaugos

TWITTER reklamos paslaugos

YOUTUBE reklamos paslaugos

5 PRIEŽASTYS KODĖL SOCIALINIAI TINKLAI YRA SVARBŪS JŪSŲ VERSLUI


Socialinių tinklų rinkodara
Socialinių tinklų rinkodara

Šiai dienai internetinis marketingas ir socialiniai tinklai tapo neatskiriami. Socialiniai tinklai yra puiki priemonė, padedanti augti Jūsų verslui. Jų dėka galėsite sužinoti daugiau apie savo klientus, išgryninti tikslinę auditoriją, reklamuoti savo prekinį ženklą, padidinti lankytojų srautą į savo internetinę svetainę bei sulaukti didesnių pardavimų.

Pateikiame keletą esminių bruožų, kuo socialiniai tinklai gali būti naudingi jūsų verslui.

1. Gaunate vertingą informaciją apie savo vartotojus. Kiekvieną sekundę žmonės jungiasi prie socialinių tinklų, skaito, ieško, dalinasi naudingu turiniu su draugais. Socialiniai tinklai turi galimybę rinkti ir sisteminti visus šiuos duomenis, kurie tampa neįkainojama informacija verslui.

2. Gaunate galimybę reklamuoti savo prekes/paslaugas tikslinei auditorijai. Rodyti reklamą žmonių grupei, kurie domisi panašiu turiniu yra labai naudinga. Jūs turite galimybę atrinkti žmones pagal demografijos, vietovės, pomėgių, elgesio bei kitus parametrus. Tokiu būdu jūsų biudžetas nėra švaistomas veltui ir generuoja didesnes pardavimų pajamas.

3. Didinate prekės ženklo žinomumą ir auginate lojalių klientų auditoriją. Socialiniai tinklai suteikia galimybę didinti verslo prekės žinomumą, o užsimezgęs ryšys su sekėjais augina ištikimų klientų ratą.

4. Didinate lankytojų srautą į savo internetinę svetainę. Socialiniai tinklai padeda jums atsivesti į savo internetinę svetainę didesnį srautą lankytojų. O tai, teigiamai veikia ir paieškų sistemų reitingavimą (SEO optimizavimas).

5. Užmezgate glaudesnį bendravimą su savo klientais. Socialinių tinklų pagalba turite galimybę nuolatos palaikyti glaudų bendravimą su savo klientais. Dėka to, galite sužinoti kokie yra jų lūkesčiai, pageidavimai, atsiliepimai. Laiku gaunant ir sėkmingai apdorojant šią informaciją, verslas įgyją puikų įrankį tolimesnei sėkmingai veiklai.